CricksyDog pogosto zastavljena vprašanja
Če na tem seznamu ne najdeš odgovora na tvoje vprašanje, nas lahko kontaktiraš na enega od spodnjih načinov!
Z lastnim razvojem izdelkov in odobritvijo veterinarjev zagotavljamo kakovost CricksyDog. Vsak mesec pomagamo tisočem psov in mačk, da živijo zdravo in srečno zahvaljujoč našim izdelkom. Pridružite se nam tudi vi!
⭐⭐⭐⭐⭐ 4,9/5,0 (10.000+ ocen)
Preko e-pošte
Na vsako e-pošto se trudimo odgovoriti v 1 uri. Če imate bolj zapletena vprašanja, priporočamo e-pošto, kjer vam lahko podrobno pomagamo! Naš e-poštni naslov: zdravo@cricksydog.si
Na družbenih omrežjih
Lahko nam pišete tudi neposredno na Facebooku in Instagramu. Tudi tam se trudimo odgovoriti v največ 1 uri. Spremljamo tudi komentarje na Facebooku in z veseljem pomagamo.
Na spletnem klepetu v živo
Vsak teden smo od 8.00 do 20.00 na voljo v klepetu v živo, kjer lahko najhitreje dobite odgovore na vsa vprašanja. Za bolj zapletena vprašanja pa še vedno priporočamo e-pošto.
Vsebina
CRICKSYDOG HRANA ZA PSE
DOSTAVA
PLAČILO
PODPORA STRANKAM
GARANCIJA
NAROČNINA
MOŽNOSTI NAKUPOVANJA
DRUGA HRANA ZA ŽIVALI
CricksyDog hrana za pse
#1: Kdaj in koliko časa lahko dajemo hrano za mladiče Chucky?
S Chuckyjem lahko hranite svojega mladiča od starosti 6 tednov do 10. meseca starosti. Če svojemu psu dajete hrano za mladiče, lahko zagotovo pričakujete naslednje prednosti:
10-mesečna zaščita
Naš izdelek smo razvili, da zagotovimo popolno hrano za mladičke do 10. meseca starosti!
Varna skrb za psa
V kolikor boste preklopili na našo hrano, potem obstaja velika verjetnost, da vaš pes ne bo imel alergij na hrano! Navsezadnje je treba postaviti temelje, ko so psi še mladi!
Pravilen razvoj kosti
V zgodnji mladosti psi potrebujejo še več beljakovin in vitaminov kot pozneje v življenju. Tudi naša hrana je temu prilagojena!
#2: Kakšna je razlika med normalno in hipoalergeno hrano?
Medtem ko je naša običajna hrana sestavljena iz mesa več vrst živali, je v naše hipoalergene izdelke predelana le ena vrsta mesa. Poleg tega je naša hipoalergena hrana za pse 100 % brez pšeničnega glutena in piščančjega mesa.
#3: Kakšna je razlika med linijama izdelkov Ted in Juliet?
Sestava je skoraj enaka, tako da lahko vaš pes poje tisto, ki mu je ljubša. Razlika med obema je lahko v primeru postopka proizvodnje in toplotne obdelave. V tem primeru je paleta izdelkov nekoliko drugačna.
Največja razlika je “samo” velikost zrn. Medtem ko so naši izdelki Ted narejeni za velike pse z velikostjo delcev 1,5 cm, je Juliet primerna tudi za najmanjše pse in ima delce velike od 0,5-0,9 cm.
#4: Ali je mogoče zamenjati okuse?
Seveda lahko! Če vaš pes potrebuje raznolikost, lahko kadar koli spremenite okus! Naš podroben vodnik najdete tukaj:
#5: Kakšna je razlika med normalno in hipoalergeno konzervirano hrano za pse?
Medtem ko so naše običajne pločevinke Ely narejene iz več različnih živalskih vrst, hipoalergene pločevinke vsebujejo meso samo ene živali. Naše hipoalergene pločevinke Ely so 100 % brez pšeničnega glutena in piščančjega mesa.
#6: Ali je možno mešati suho hrano za pse s konzervirano hrano?
Seveda lahko! Naša podrobna navodila za odmerjanje najdete tukaj:
#7: Zakaj v naši hipoalergeni hrani ni piščančjega mesa?
Opazili smo – in to je tudi vaša izkušnja –, da lahko psi, ki jedo piščanca, prej zbolijo in prej pokažejo simptome alergije na hrano. Žal za to ni znanstvenih dokazov, vendar ne želimo tvegati po nepotrebnem.
Če nam ni treba, ne bomo tvegali. Zato je vsa naša hipoalergena pasja hrana – naj bo to Juliet ali Ted – brez piščančjega mesa!
#8: Zakaj je naša hipoalergena hrana za pse brez pšenice in glutena?
Kot vemo, so psi prišli iz divjine. Čeprav po videzu mnogih psov danes tega ne bi mogli sklepati. 🙂 Psi v naravi niso jedli veliko žita in pšenice. Seveda bi se morda do neke mere lahko prilagodili temu udomačenemu načinu življenja in prehranjevanja, a tudi tu smo radi previdni.
Zakaj bi pšenico dajali v hipoalergeno hrano, ko pa se občutljivost na pšenični gluten iz dneva v dan povečuje že pri ljudeh? Pšenični gluten lahko zlahka povzroči alergijske reakcije tudi pri psih.
Naš moto je ‘Vedno je bolje, da se ne igramo z zdravjem svojega psa in ne tvegamo po nepotrebnem’. Če se lahko izognemo piščančjemu mesu in pšenici, zakaj se ne bi?
#9: Zakaj naša hipoalergena pasja hrana vsebuje samo en vir beljakovin (monoprotein)?
V bistvu hipoalergena hrana za pse ni nujno samo iz enega vira beljakovin. Le mi smo to uvedli, kot nekakšen hišni red za nas.
Da bi čim bolj olajšali izločanje beljakovin, ki povzročajo alergijske reakcije vašemu psu, se naši hrani dodaja samo ena vrsta beljakovin, tako lahko psi na eliminacijski dieti brez težav jedo našo hrano.
Torej, če vaš pes poje, na primer, našo hipoalergeno Juliet z jagnjetino in nima nobenih težav, potem je jasno, da vaš pes lahko uživa vso jagnjetino. Če pa psa hranite s hrano, ki vsebuje piščančje meso in kasneje vaš pes dobi izpuščaje, potem veste, da vaš pes ne sme jesti piščančjega mesa.
Noben od naših hipoalergenih izdelkov ne vsebuje piščančjega mesa in pšeničnega glutena! Poleg tega je naša hipoalergena hrana vsa na osnovi monoproteinov!
#10: Ali lahko mladički jedo pasjo hrano v pločevinkah?
Seveda! Vaš kuža lahko uživa našo konzervirano hrano od starosti 6 tednov!
#11: Koliko palčk za čiščenje zob je v paketu?
Vsaka vrečka vsebuje 7 palčk za zobe. To je dovolj za en teden. Če naročite mesečni paket, vam bomo poslali 4x tedenske pakete. To je 4×7=28 palčk za čiščenje zob.
#12: Kako velike so palčke za čiščenje zob?
Obstajata dve različni velikosti. Denty Mini za majhne pse in Denty Maxi za srednje velike in velike pse. Denty Mini je 110 x 10 mm velika palčka, medtem ko je Denty Maxi palčka velika 120 x 15 mm.
#13: Ali lahko hipoalergeno hrano za pse dajemo psom brez alergij?
Seveda! Naši hipoalergeni izdelki ne vsebujejo piščančjega mesa ali pšeničnega glutena, zato je primeren predvsem za alergike, lahko pa ga uživajo tudi psi brez alergij.
Nič ni narobe z zdravo prehrano, ni vam treba čakati, da vaš pes zboli. Od tega imate lahko samo koristi! 🙂
#14: Ali lahko velikemu psu ponudim hrano za majhne pse?
Ja! Vendar je dobro biti pozoren, če vaš pes običajno poje zelo hitro, potem predlagamo, da mu daste večjo hrano, da se izognete zadušitvi in goltanju hrane.
Ted priporočljiv za srednje velike in velike pse, naša linija izdelkov Juliet pa za majhne pse. Za mladičke priporočamo našo hrano Chucky.
Vsak psiček lahko varno uživa našo hrano v pločevinkah Ely in naše priboljške Friky 🙂
Informacije o dostavi
#1: Katera kurirska podjetja dostavljajo pakete?
Naše pakete na vaš dom dostavijo kurirske službe GLS, pri GLS pa lahko zahtevate tudi dostavo na paketno mesto.
#2: Koliko časa traja, da paket prispe?
Naročila oddana do 12.00 vsak delovnik bodo še isti dan predana kurirski službi, ki jih bo dostavila naslednji delovni dan. V vseh drugih primerih dostava traja 1-2 delovna dneva.
V 90% primerov, če oddate naročilo do poldneva, vaš paket prispe naslednji dan!
#3: Koliko stane poštnina?
Stroški dostave znašajo €3.90 za dostavo na dom in €3.90 za dostavo na paketno mesto. Ampak! Dostava je BREZPLAČNA za naročila nad €39.00.
#4: Ali je možna dostava med vikendom?
Žal dostava ob koncu tedna ni možna. V tem primeru vam lahko ponudimo naše paketno mesto, kamor se lahko odpravite po svoj paket tudi ob vikendih!
#5: Kje najdem paketna mesta?
Do seznama paketnih mest lahko dostopate s klikom na spodnjo povezavo:
#6: Kako lahko sledim svojemu paketu?
Tako za GLS boste prejeli številko paketa po e-pošti, tako da lahko preprosto spremljate svoje naročilo.
Kurirska podjetja vam bodo poslala e-pošto z ID številko vašega paketa, ko bodo prejeli paket od nas. Če to vnesete v spodnje vmesnike, lahko vidite, kje se paket trenutno nahaja.
V primeru dostave z GLS:
#7: Ali lahko spremenim čas dostave?
Seveda! To lahko storite neposredno pri nas ali pri kurirski službi. Pomembno: takšne spremembe v vašem paketu so možne do poldneva!
Ko enkrat vaš paket predamo kurirski službi, je lažje, če se za spremembe obrnete na njih. Če še niste prejeli e-pošte o predaji paketa kurirski službi, nas kontaktirajte. Priporočamo, da nas pokličete, saj je to najhitreje. Toda e-pošta je tudi odlična rešitev!
Če ste nekoliko zmedeni ali ne veste, kako nekaj narediti, nas kontaktirajte po telefonu/e-pošti. Vedno vam z veseljem pomagamo, ne glede na težavo!
Informacije o plačilu
#1: Ali je možno plačati preko spleta?
Da, z Stripe lahko varno plačujete na spletu. Ne shranjujemo nobenih podatkov o kartici. Vse podatke o kartici varno vnesete v spletni vmesnik Stripe!
#2: Ali je možno plačilo po povzetju?
Seveda! Prepričajte se, da ste ob oddaji naročila izbrali plačilo po povzetju. V tem primeru lahko plačate kurirju ob dostavi. V večini primerov imajo terminal, vendar prosim, prepričajte se, če ne poznate lokalnega kurirja – in imejte s seboj nekaj gotovine. Če ste izbrali dostavo do paketne točke, boste tam skoraj zagotovo lahko plačali s kreditno kartico!
#3: Kateri drugi načini plačila obstajajo?
Možno je tudi predplačilo. V tem primeru bo vaš paket odposlan takoj, ko znesek prispe na naš račun. To se običajno zgodi v 2-3 delovnih dneh. Prav tako je zaradi novih bančnih predpisov že možno, da bo vaše plačilo na računu vidno že prej, tako da bo vaš pes tudi prej dobil slastne prigrizke! 🙂
Vprašanja o storitvah za stranke
#1: Na kateri elektronski naslov lahko pišem?
Za vsa vprašanja nas lahko kontaktirate po e-pošti na zdravo@cricksydog.si
#2: Na katerih družbenih omrežjih in spletnih mestih vas lahko najdem?
Do nas lahko pridete na naslednji Facebook strani: https://www.facebook.com/cricksydog.si. Instagrama še ne priporočamo, saj imamo le redko imamo čas za odgovore na vprašanja.
#3: Kam naj pošljem povpraševanje za podjetje?
Vsa povpraševanja o podjetju pišite na elektronski naslov: zdravo@cricksydog.si
Garancijski pogoji
#1: Kaj naj storim, če moj paket ni prispel/je poškodovan/nepopoln?
Če imate težave s paketom ali dostavo, nas kontaktirajte! Po elektronski pošti ali telefonu. Vaše povratne informacije so nam zelo pomembne, saj lahko tako izboljšamo tudi naše postopke.
Naš e-naslov: zdravo@cricksydog.si
Naša telefonska številka:
Kontaktirajte nas, vedno vam bomo pomagali, če imate kakršna koli vprašanja ali se težavo!
#2: Kako deluje garancija za izdelek?
Če imate vi ali vaš pes težave z našimi izdelki, lahko kadar koli uporabite našo garancijo za izdelek. Vse kar morate storiti je, da nas obvestite po e-pošti in nam pošljete svojo številko računa. Celotno ceno vašega paketa vam bomo povrnili v nekaj dneh brez kakršnihkoli vprašanj!
#3: Kako lahko vrnem paket?
Če nam želite iz kakršnegakoli razloga svoj paket vrniti, lahko to storite preko pošte ali katere koli kurirske službe na naslov:
Naslovnik: FULLY, skladiščenje in pakiranje, d.o.o. (CricksyDog)
Naslov: Mesarska ulica 30, 1000 Ljubljana
Ker je tukaj naše skladišče 🙂
#4: Kako deluje zamenjava paketa?
Če vam moramo iz nekega razloga vaš paket zamenjati, vam bomo poslali nadomestni paket. Kurir vam, kot običajno, prinese nov paket, vse kar morate storiti vi pa je, da napačen paket vrnete kurirju v zaprti škatli.
Vprašanja o naročnini
#1: Kaj je naročnina?
Naš naročniški sistem je bil ustvarjen za vaše udobje. Izberete lahko, kateri izdelek(e) želite(-e) in v kakšnih intervalih, mi pa ga bomo samodejno poslali, tako da se vam ne bo treba obremenjevati s pravočasnim naročilom.
Kadarkoli se lahko naročite na kateregakoli od naših izdelkov. Svoje naročilo lahko kadarkoli spremenite tudi na strani profila.
Naš vodnik po splošnih naročilih najdete tukaj:
#2: Kako lahko spremenim svojo naročnino?
Svojo naročnino lahko spremenite z različnimi gumbi na strani profila. Dodate lahko nov izdelek, izberete nov datum dostave ali celo spremenite naslov za dostavo.
Več informacij o našem naročniškem sistemu najdete tukaj:
#3: Ali je mogoče mojo naročnino prekiniti?
Seveda! Če se vam je hrana nabrala ali je iz kakšnega drugega razloga za nekaj časa ne potrebujete, lahko prekinemo naročnino, ki jo lahko kadar koli znova aktivirate, ali pa sklenete novo naročilo/naročnino.
To lahko enostavno storite na strani svojega profila.
#4: Kaj pomeni podaljšati naročnino?
Datum podaljšanja naročnine je datum, ko poteče izbrani interval. Se pravi, na ta dan vam bomo pripravili nov paket.
Če ta datum pade na delovni dan zjutraj, bo vaš paket še isti dan predan kurirski službi. Popoldne ali ob koncu tedna bo vaš paket odposlan naslednji delovni dan.
Ko je vaš paket odpremljen, se ta interval začne znova in celoten postopek se ponovi. Dokler ga ne spremeniš. Če torej potrebujete, recimo, eno vrečko pasje hrane za en mesec, je možno, da vam nikoli več ne bo treba skrbeti za nakup hrane za pse, saj vaš paket vsak mesec samodejno pošiljamo v natančnih izbranih intervalih! 🙂
#5: Kakšne so moje obveznosti v primeru naročnine?
Obveznosti za naročnino ni. Svojo naročnino lahko kadar koli začasno ustavite ali prekličete!
#6: Ali lahko imam hkrati odprtih več naročnin?
Seveda! Če potrebujete različne izdelke ob različnih časih in frekvencah, lahko ustvarite več kot eno aktivno naročnino hkrati.
Čeprav te možnosti ne priporočamo, ker je zelo enostavno pomešati različne naročnine. Preden sami nastavite dve naročnini, se obrnite na našo službo za stranke. Preverite, ali vam lahko pomagajo, da imate vsa naročila v eni naročnini. 🙂
#7: Kako lahko plačam naročnino?
Plačate lahko po povzetju pri kurirju in v mnogih primerih s kreditno kartico. Izberete pa lahko tudi akontacijo. Za še več udobja lahko plačate celo s SimplePay. V tem primeru bo sistem samodejno odbil znesek z vaše kartice, tako da se vam tudi s tem ni treba ukvarjati.
#8: Ali moram plačati naročnino vnaprej?
Seveda ne! Samo, če želite, plačate vnaprej. Toda tudi v tem primeru morate plačati samo ceno enega paketa.
#9: Koliko popusta dobim z naročnino?
Če se naročite, prejmete 10 % popust na ceno vsakega izdelka, ki je vključen v vašo naročnino.
Druge možnosti nakupovanja
#1: Ali lahko CricksyDog hrano za pse kupim v fizični trgovini?
Ne. Naročite lahko samo neposredno pri nas, nimamo franšiz ali distributerjev. Če bi jih imeli, bi se tukaj pojavil njihov seznam.
#2: Ali lahko kupim vašo hrano v drugih spletnih trgovinah?
Ne. Naročite lahko samo neposredno pri nas, nimamo franšiz ali distributerjev. Niti spletnih trgovin!
#3: Kje lahko naročim?
Naročite lahko na naši spletni strani, po e-pošti ali celo na Facebook klepetu! V bistvu lahko pri nas naročite na katerikoli kanal, kjer smo dosegljivi! 🙂
Druga hrana za živali
#1: Ali imate tudi mačjo hrano?
Ja! Sredi leta 2020 smo ustvarili sestrsko blagovno znamko, specializirano za mačke CricksyCat. Tudi tam zahtevamo enako visoko kakovost kot za pasjo hrano.
Tukaj lahko najdete izdelke za mačke:
#2: Ali imate še kakšno hrano za hišne ljubljenčke?
Trenutno obstaja pasja hrana CricksyDog in hrana za mačke CricksyCat. V prihodnosti bomo morda imeli tudi drugo hrano za hišne ljubljenčke.