SPLOŠNI POGOJI

Kontaktni podatki našega podjetja: Vargyas Petfood Kft. (davčna številka: 26616430-2-08, registrska številka podjetja: 08-09-03062, davčna številka skupnosti: HU26616430, statistična številka podjetja: 26616430-4791-113-08). Telefon: +36 (0)6 20 363 8371; e-mail: info@cricksydog.com.

 

1. ALI LAHKO VRNEM ALI ZAMENJAM NAROČILO?

Vse informacije o menjavi blaga ali vračanju blaga najdete tukaj.

 

2. ALI LAHKO PREKLIČEM NAROČILO?

Vsa naročila so odposlana v 1-2 delovnih dneh od prejema naročila. Zato po naročilu ni mogoče spreminjati. Vse zahteve za preklic bodo upoštevane v najkrajšem možnem času. Če naročilo še ni bilo poslano v naše skladišče, bomo obdelali tvoj preklic, če je to možno.

Vsa e-mail sporočila, ki se nanašajo na preklic, morajo v zadevi e-maila imeti naslov „prekliči naročilo“. V e-mail sporočilo vključi svoje polno ime in številko naročila. Odpovedi, ki niso narejene na ta način, žal ni mogoče obdelati.

 

3. ALI LAHKO SPREMENIM NASLOV?

Ker vsa naročila obdelamo in odpošljemo v najkrajšem možnem času, žal po oddaji naročila ne moremo sprejeti sprememb naslova. Vse zahteve za spremembo naslova bodo preverjene v najkrajšem možnem času. Če naročilo še ni bilo poslano v naše skladišče, bomo obdelali tvoj preklic, če je to možno.

Vsa e-mail sporočila, ki se nanašajo na spremembo naslova, morajo v zadevi e-maila imeti naslov „Sprememba naslova“. V e-mail sporočilo vključiš svoje polno ime, številko naročila in nov, pravilen naslov za dostavo. Potrudili se bomo, da bomo tvoje podatke posodobili pred odpremo tvojega naročila. E-mail sporočil o spremembi naslova, ki niso naslovljena na ta način, ni mogoče obdelati.

Če je tvoje naročilo izgubljeno zaradi nepopolnih ali napačnih podatkov o naslovu, je nepovraten. Če želiš novo dostavo, jo moraš plačati. Če nam tvoje naročilo vrnejo zaradi nepopolnih ali napačnih podatkov o naslovu, ga lahko vrnemo. Če želiš novo dostavo, jo moraš plačati.

 

4. ALI LAHKO DODAM / ODSTRANIM IZDELEK ALI SPREMENIM NAČIN DOSTAVE

Ko je naročilo oddano, žal ne moremo spremeniti načina pošiljanja ali zamenjati / dodati izdelkov v tvoje naročilo.

 

5. KAJ SE ZGODI, ČE JE MOJE NAROČILO NA LOKALNI CARINI?

Ko gre naročilo skozi carinski pregled, je stranka / kupec dolžan stopiti v stik z lokalno carino in poskrbeti za carinjenje. Na žalost ne moremo stopiti v stik s cariniki ali vrniti naročil, ki jih lokalna carina zavrne in nam jih vrne. Po potrebi vsakemu naročilu priložimo vse potrebne carinske dokumente.

 

6. POŠTNINA / DOSTAVA

Če je na tvojem paketu lokalna pošta označila paket kot »dostavljena«, vendar fizične pošiljke še nisi prejel, je stranka dolžna sama rešiti težavo, da se obrne na lokalno pošto. Če lokalna pošta in stranka ne moreta odpraviti neskladja, nismo dolžni vrniti ali poslati naročila. Vendar pa te bomo podprli, da boš lahko situacijo rešil sam.

 

7. MOŽNOSTI PLAČILA ZA NAROČENI IZDELEK

7.1 Kupec lahko izbira med naslednjimi možnostmi plačila:

OTP Simple Pay

Plačilo po povzetju

7.1 Plačilo s sistemom SimplePay

Strinjam se, da moje osebne podatke, shranjene na https://cricksydog.hu/, ki je v upravljanju Vargyas Petfood Kft. (Davčna številka: 26616430-2-08, izpisek iz trgovinskega registra: 08-09-03062, davčna številka: HU26616430, statistična številka: 26616430- 4791-113-08, lokacija: 9330, Kapuvár, Osli u. 16.) pošlje na OTP Mobil Kft. Posredovani podatki: priimek, ime, država, telefonska številka, e-mail naslov. Cilj prenosa podatkov: podpora uporabniškim storitvam za uporabnike, potrditev transakcij in zaščita uporabnikov s spremljanjem prevar.

Ponovljeno plačilo z bančno kartico (v nadaljnjem besedilu “ponovljeno plačilo”) je funkcija, ki jo za sprejem bančnih kartic zavaruje SimplePay. To pomeni, da se lahko v prihodnosti nova plačila izvedejo s podatki, ki so bili dani med registracijsko transakcijo, ne da bi moral znova vnašati podatke o bančni kartici. Ponovljeno plačilo je mogoče izvesti brez prispevka (v tem primeru se kupec strinja s ponovnim plačilom med registracijsko transakcijo) ali s soglasjem kupca za vsak primer posebej.

Osnova ponovnega plačila je, da se kupec na sprejemnih mestih (vmesnik za spletno trgovino ali vmesnik za plačilo SimplePay) izrazi, da bi rad uporabil ponovljeno plačilo. Pomembno je vedeti, da podatkov o bančni kartici ne shranjuje SimplePay, temveč kreditna institucija, odgovorna za preverjanje pristnosti v skladu s predpisi izdajatelja kartic.

Pozor (!): Shranjevanje podatkov o bančni kartici poteka v skladu s predpisi izdajatelja kartic. Podatki o bančni kartici med postopkom registracije shranijo v sistem, ki jih potrdi banka. Podatki o bančni kartici niso dostopni trgovcu ali družbi SimplePay.

Obstajata dve možnosti ponovnega plačila:

1. Enkratna odobritev (ponavljajoča se): s to možnostjo se kupec med registracijsko transakcijo strinja, da bo trgovec ponovil plačilo za prihodnje zneske. Kupec se strinja, da bo njegov bančni račun redno bremenjen z vnaprej določenimi zneski.

2. Odobritev za vsak primer posebej (en klik): kupec mora odobriti ponovljeno transakcijo za vsako prihodnje plačilo. S to možnostjo je ponavljajoče plačilo priročna lastnost kupca, ki se v prihodnosti izogiba vnašanju podrobnosti o bančni kartici.

Kupec je o uspešnem plačilu obveščen prek običajnih virov za plačila z bančnimi karticami. Glede na to, da v primeru ponovnega plačila z enkratno odobritvijo kupcu ni treba soglašati s posamezno transakcijo, SimplePay ne prevzema odgovornosti za napačno ali nezakonito sprožen posel s strani trgovca. V primeru napačno ali nezakonito sproženih transakcij mora trgovec prevzeti odgovornost.

7.2 V primeru plačila po povzetju je treba celotno kupnino plačati v gotovini dostavljavcu ob prejemu naročenega blaga.

 

8. PRISTOJNO SODIŠČE

V poslovnem sodelovanju s poslovneži in pravnimi osebami javnega prava je Budimpešta dogovorjena kot kraj pristojnosti za vse pravne spore glede teh pogojev in posameznih pogodb, sklenjenih pod njihovo veljavnostjo.

 

9. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV

Upravičeni smo do enostranskih sprememb teh splošnih pogojev – v kolikor so uvedeni v pogodbeno razmerje s stranko – v kolikor je to potrebno za odpravo naknadnih motenj enakovrednosti ali za prilagoditev spremenjenim pravnim ali tehničnim okvirnim pogojem. Kupca bomo o prilagoditvi obvestili z obvestilom o vsebini spremenjenih predpisov. Sprememba postane del pogodbe, če stranka v šestih tednih po prejemu obvestila o spremembi pisno ali v besedilni obliki ne nasprotuje vključitvi v pogodbeno razmerje.

 

10. KLAVZULA O LOČLJIVOSTI

Če posamezne določbe pogodbe, vključno s temi določbami, v celoti ali delno postanejo neučinkovite ali če pogodba vsebuje nepredvideno vrzel, veljavnost preostalih določb ali delov teh določb ostane nespremenjena. Namesto neučinkovitih ali manjkajočih določb se uporabljajo ustrezni zakonski predpisi.